Bodossaki Lectures on Demand

Τα Ελληνικά στα βιντεοπαιγνίδια

Διαμαντής Κώστας

8 Νοεμβρίου 2014

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 16:52 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 1029
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /

Η ομιλία αυτή ανήκει στη θεματική ενότητα «Τα ελληνικά στο λογισμικό και στο οπτικοακουστικό διαδικτυακό οικοσύστημα του 21ου αιώνα» του Συνεδρίου «Το μέλλον των γλωσσικών επαγγελμάτων».

Στο πλαίσιο της ευρύτερης δράσης της Γενικής Διεύθυνσης Μετάφρασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τίτλο «Μεταφράζοντας για την Ευρώπη», το Γραφείο Αθηνών της Γενικής Διεύθυνσης Μετάφρασης και το Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών της Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και διεθνών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά οργάνωσαν στις 8 Νοεμβρίου 2014 ένα συνέδριο για «Το μέλλον των Γλωσσικών Επαγγελμάτων». Το συνέδριο περιελάμβανε πέντε παράλληλες συνεδρίες και δύο στρογγυλές τράπεζες.

Η πέμπτη παράλληλη συνεδρία είχε τίτλο «Τα ελληνικά στο λογισμικό και στο οπτικοακουστικό διαδικτυακό οικοσύστημα του 21ου αιώνα» με βασικό ερώτημα εάν έχουν μέλλον τα ελληνικά στα λογισμικά, στα ειδησεογραφικά τηλεοπτικά προγράμματα και στις ταινίες, στα βιντεοπαιχνίδια και στα κινητά, στις ιατρικές συσκευές ευρείας χρήσης

Ο Κώστας Διαμαντής, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από πραγματικά βιντεοπαιχνίδια παρουσίασε μερικά από τα προβλήματα που εμφανίζονται κατά την ελληνοποίηση των βιντεοπαιχνιδιών, ανέλυσε τις αιτίες και πρότεινε μερικές λύσεις.

Τα συμπεράσματα του Συνεδρίου διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας του Γραφείου Αθηνών της Γενικής Διεύθυνσης Μετάφρασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.


Το Συνέδριο βιντεοσκοπήθηκε από τους διοργανωτές. Το Blod ευχαριστεί το Γραφείο Αθηνών της Γενικής Διεύθυνσης Μετάφρασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραχώρηση του οπτικοακουστικού υλικού της εκδήλωσης.

Διαμαντής Κώστας Software & Media Administrator (IT of Onassis Cultural Centre), Δημιουργικό Γραφείο “Kosmad 3D Studios”
Ο Κωνσταντίνος Διαμαντής σπούδασε και έζησε στην Αγγλία για 7 χρόνια, αποκτώντας βασικό τίτλο σπουδών στη Γραφιστική και μεταπτυχιακό τίτλο στο 3D Computer Animation από το Πανεπιστήμιο του Bournemouth. Στη συνέχεια εργάστηκε στο Λονδίνο σε εταιρίες Visual Effects όπως η Glassworks, καθώς και βιντεοπαιχνιδιών όπως η Rebellion δουλεύοντας ως Character Artist και Animator σε διάφορους τίτλους παιχνιδιών όπως το «Sniper Elite» και το «Judge Dredd» για κονσόλες και PC. Το 2004 επέστρεψε στην Ελλάδα για να εργαστεί στο Ελληνο-Νορβηγικό παιχνίδι Darkfall-Online. Tο 2007 ξεκίνησε το δημιουργικό του γραφείο “Kosmad 3D Studios”, δημιουργώντας βραβευμένα animations όπως “The Chicken of Life” και “Xmas Critters” όπου απέσπασαν τα «Gold Ed Award 2009» και «IF DESIGN COM AWARD 2010» μεταξύ άλλων. Παράλληλα συνέχισε να εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών, όπως το «Olympiakos free kicks» και διαδραστικών εφαρμογών με γραφικά σε πραγματικό χρόνο, από το «Meet Sammy», μια Augmented Reality εφαρμογή για την Samsung, μέχρι και την παραγωγή χαρακτήρων για την ταινία Πλανηταρίου «Evolution» της Eyelead. Μιλάει άπταιστα Αγγλικά και Γαλλικά ενώ έχει συμμετάσχει σε πλήθος παρουσιάσεων και workshops, για παράδειγμα στο «SAS Athens 2011» και στο 5th International interdisciplinary conference on Philosophy of Computer Games. Σήμερα εργάζεται στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του ιδρύματος Ωνάση ως Software & Media Administrator, ενώ συμμετέχει και στη δημιουργία του επερχόμενο βιντεοπαιχνιδιού πρώτου προσώπου με τίτλο “Infection: Last Rites”, ως Animation Director και Lead Cinematics Artist. Δείγματα δουλειάς θα βρείτε στην ιστοσελίδα: www.kosmad.com

Σχετικές ομιλίες