Bodossaki Lectures on Demand

Η διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση – μέθοδοι, προβλήματα, προοπτικές

Πλάτσκου Στέλλα, Βενέτη Φωτεινή

3 Οκτωβρίου 2015

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 20:10 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 1054
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /

Η ομιλία περιελάμβανε μια ιστορική αναδρομή της εισαγωγής της διδασκαλίας ξένων γλωσσών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με ειδική αναφορά στο Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ), στο Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών Ξένων Γλωσσών και στο Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας.

Ιστοσελίδα του Γραφείου Αθηνών της Γενικής Διεύθυνσης Μετάφρασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Έρευνας, Ανάπτυξης και Διαπανεπιστημιακής Συνεργασίας

Πλάτσκου Στέλλα Σχολική Σύμβουλος ΠE06, Νομού Χανίων
Η Στέλλα Πλάτσκου είναι απόφοιτος του Τμήματος Αγγλικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α., έχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Α.) στη Φιλολογία από τη Σχολή Συγκριτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Έσσεξ, και Διδακτορικό Δίπλωμα στη Θεατρολογία από τη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είναι επίσης κάτοχος Πιστοποιητικού Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό από το Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών Μαθημάτων της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ως Καθηγήτρια Αγγλικής εργάστηκε επί πενταετία στην ιδιωτική εκπαίδευση και από το 1992 υπηρετεί τη δημόσια Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έχει επίσης εργαστεί ως Εκπαιδεύτρια Αγγλοαμερικανικού Γραμματισμού στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και ως Θεατρολόγος στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του ΤΕΙ Αθήνας. Συνεργάτις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας από τις πρώτες εξετάσεις του 2003 ως και το Νοέμβριο του 2011, στις εξετάσεις του οποίου υπήρξε Παρατηρήτρια. Έχει επίσης θητεύσει ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων και Διευθύντρια σχολικής μονάδας. Από τον Ιανουάριο του 2012 υπηρετεί ως Σχολική Σύμβουλος καθηγητών Αγγλικής Ν. Χανίων. Στο πλαίσιο αυτό συνεργάστηκε και με το Κέντρο έρευνας για τη Διδασκαλία της Αγγλικής του Ε.Κ.Π.Α. με αντικείμενο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Αγγλικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία. Στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται η εισαγωγή της Αγγλικής στην Προσχολική Εκπαίδευση και η χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος στη διδασκαλία της Αγγλικής.
Βενέτη Φωτεινή εκπαιδευτικός Αγγλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
H Φωτεινή Βενέτη είναι εκπαιδευτικός Αγγλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Είναι απόφοιτος της Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου της Αθήνας, κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (EAΠ) και έχει επιμορφωθεί για τη χρήση Ηλεκτρονικών Μέσων στην Εκπ/ση στο Πανεπιστήμιο Brighton της Αγγλίας. Η διδακτική της εμπειρία ξεπερνά τα 30 έτη, στον ιδιωτικό και στο Δημόσιο τομέα, κυρίως στα Πειραματικά Σχολεία της Αθήνας (Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών, Μαράσλειo Πειραματικό Σχολείο, Πρότυπα Πειραματικά -ΠΠΣ). Έχει συμμετάσχει -κυρίως ως ομιλήτρια- σε πλείστες ενδοεπιμορφώσεις, εργαστήρια και συνδιασκέψεις, τόσο στο εξωτερικό όσο και στην ενδοχώρα. Τα αγαπημένα της θέματα αφορούν στο αγγλικό θέατρο και την κινηματογραφία, στη χρήση Νέων Τεχνολογιών, στην εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία, στην εκπόνηση συνεργατικών ευρωπαϊκών και ευρω-ασιατικών πρότζεκτς με χρήση εργαλείων ΤΠΕ καθώς και στην εφαρμογή διδακτικών μεθοδολογιών που στηρίζονται στα σχέδια εργασίας. Η Φωτεινή έχει θητεύσει επί σειρά ετών ως μέλος του Δ.Σ της Πανελλήνιας ΄Ενωσης Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπ/σης (Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.), είναι μέλος του Ευρω-Ασιατικού Σχολικού Δικτύου και εξετάστρια και αξιολογήτρια για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας. Συμμετέχει στο Πρόγραμμα “Mentorship” του Πανεπιστημίου της Αθήνας (Αγγλικό Τμήμα), ενώ πολλά άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε τοπικά και διεθνή εκπαιδευτικά εγχειρίδια, έντυπα και σάιτς. Είναι επίσης μέλος της συγγραφικής ομάδας εκπαιδευτικού υλικού για την Αγγλική για τη Β΄ τάξη Δημοτικού Σχολείου (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και συνεργάζεται με το Κέντρο Έρευνας για την Αγγλική Γλώσσα του αντίστοιχου Πανεπιστημίου.

Σχετικές ομιλίες