Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Εξ αποστάσεως στην Πρωτοβάθμια και Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Εμβαλωτής Αναστάσιος, Παναγιωτακόπουλος Χρήστος, Καλογιαννάκης Μιχάλης, Τζιμόπουλος Νίκος, Παναγιωτοπούλου Γιώτα, Φώτη Παρασκευή, Αναστασιάδης Πάνος

31 Μαΐου 2020

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 02:02:12 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 181
Ομιλητές
Εμβαλωτής Αναστάσιος
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Καλογιαννάκης Μιχάλης
Τζιμόπουλος Νίκος
Παναγιωτοπούλου Γιώτα
Φώτη Παρασκευή
Αναστασιάδης Πάνος

Γλώσσα
Ελληνική

Ημερομηνία
31/05/2020

Διάρκεια
02:02:12

Εκδήλωση
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα. Η πρόκληση της ανοιχτής εκπαίδευσης

Χώρος
Διαδικτυακή διημερίδα

Διοργάνωση
Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΑΚ
Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
grnet
GUnet
Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ"
Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας, των Επικοινωνιών και της Γνώσης "Αθηνά"
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών - ΕΠΙΣΕΥ
Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας
Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Πανεπιστήμιο Κύπρου
Πολυτεχνείο Κρήτης
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Advanced Educational Technologies and Mobile Applications Lab
eTwinning
Scientix

Κατηγορία
Εκπαίδευση

Ετικέτες
εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ανοιχτή εκπαίδευση, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τριτοβάθμια εκπαίδευση, Internet of Things, ανοιχτές τεχνολογίες, πανδημία, κορωνοϊός, COVID-19, τηλεκπαίδευση, εκπαιδευτικός, IoT, επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ), σε συνεργασία με την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα, διοργάνωσε στις 30-31 Μαΐου 2020, την διαδικτυακή διημερίδα “Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα. Η πρόκληση της ανοιχτής εκπαίδευσης”.

Η διημερίδα διεξήχθη υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σκοπός της Ημερίδας

H διημερίδα αποσκοπεί να συμβάλλει

  • Στην ανάδειξη καλών πρακτικών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης,
  • Στην αξιοποίηση κατάλληλων ανοικτών ψηφιακών εργαλείων, ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων και δεδομένων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση,
  • Στην ανάδειξη των κοινωνικών ανισοτήτων που εμφανίστηκαν στην πρόσβαση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τρόποι αντιμετώπισής τους,
  • Στην ανάδειξη των προκλήσεων της επόμενης περιόδου και η προετοιμασία της εκπαιδευτικής κοινότητας και της πολιτείας.

Σε ποιους απευθύνεται

Στους διδάσκοντες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, στελέχη της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς φορείς και δημιουργούς ανοικτού εκπαιδευτικού περιεχομένου για όλες τις βαθμίδες και τους φορείς χάραξης πολιτικής.

Θεματολογία

  • Καλές Πρακτικές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα Νηπιαγωγεία και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού σχολείου
  • Καλές Πρακτικές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο Δημοτικό σχολείο
  • Καλές Πρακτικές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  • Καλές Πρακτικές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση
  • Λύσεις που αξίζει να παραμείνουν την επόμενη μέρα της πανδημίας
  • Διατήρηση της ψυχικής υγείας και ευεξίας εκπαιδευτικών και μαθητών
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δικτύων υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου
  • Η αξιοποίηση της ανοικτής εκπαίδευσης στην τρέχουσα περίοδο και οι ευκαιρίες ανάπτυξής της στη μετά την πανδημία εποχή
  • Η συμβολή του Διαδικτύου των Πραγμάτων (ΙοΤ) στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
  • Συζήτηση: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα

Θέματα στρογγυλής τράπεζας

  • Εξ αποστάσεως στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και Επιμόρφωση εκπαιδευτικών,
  • Εξ αποστάσεως στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αξιοποίηση των ανοικτών τεχνολογιών,
  • Εξ αποστάσεως στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση,
  • Τηλεκπαίδευσης κληρονομιά: Από τις ανησυχίες στις ευκαιρίες που επιλέγουμε

και συζητώνται μεταξύ άλλων θέματα που αφορούν

  • Κοινωνικές ανισότητες στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
  • Επαναχρησιμοποίηση Εκπαιδευτικού Υλικού – ανοιχτές άδειες χρήσης
  • Αξιοποίηση Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων και Δεδομένων την εποχή της πανδημίας

Το BLOD δημοσιεύει τις ομιλίες της κύριας αίθουσας και ευχαριστεί τους διοργανωτές για την παραχώρηση των βίντεο.

Εμβαλωτής Αναστάσιος Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Ο Αναστάσιος Εμβαλωτής είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με γνωστικό αντικείμενο "Μεθοδολογία της Έρευνας στις Επιστήμες της Αγωγής". Είναι, επίσης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στην ανάπτυξη και την εφαρμογή μεθόδων και τεχνικών επιστημονικής έρευνας, αξιοποίησης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Έρευνα και στη διερεύνηση της σχέσης Επιστήμης – Τεχνολογίας και Κοινωνίας. Έχει συντονίσει και συντονίζει διεθνή, ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά και επιμορφωτικά προγράμματα, συνεργάζεται με άλλα Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Ινστιτούτα, ενώ δημοσιεύει σε έγκριτα διεθνή περιοδικά και πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων.

Παναγιωτακόπουλος Χρήστος Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών

Ο Χρήστος Θ. Παναγιωτακόπουλος είναι Καθηγητής στον Τομέα Γενικών Επιστημών του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας (πρώην Π.Τ.Δ.Ε. - Ν.4610/2019). Από 1/9/2014 έως 5/10/2016 διετέλεσε Αναπληρωτής Πρυτάνεως Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πατρών. Επίσης, διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. του "Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής" (22/6/2011 - 14/1/2013), καθώς και μελος του Δ.Σ. του ΙΤΥΕ "Διόφαντος" (7/3/2012 - 30/9/2016). Από το 2006 διευθύνει το "Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας" και από 1/9/2017 είναι Διευθυντής Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Π.Τ.Δ.Ε.

Το γνωστικό του αντικείμενο είναι "Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Παραγωγή και Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού". Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στο χώρο της παραγωγής και της χρήσης του εκπαιδευτικού λογισμικού, όπως και της χρήσης των τεχνολογιών με οποιαδήποτε μορφή τους στην εκπαίδευση (παραγωγή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού και ερευνητικού λογισμικού, ηλεκτρονική μάθηση, ηλεκτρονικά παιχνίδια και η επίδρασή τους στη μάθηση, επίδραση των τεχνολογιών στην εκπαίδευση και στη σύγχρονη κοινωνία, εκπαιδευτική ρομποτική και ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση).

Καλογιαννάκης Μιχάλης Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Σπουδές

PhD Διδακτική Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Παρίσι 5 - Σορβόννη, 2004

MSc Διδακτική Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Παρίσι 5 - Σορβόννη, 2000

MSc Διδακτική των Θετικών Επιστημών και της Τεχνολογίας, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Παρίσι 7 - Denis Diderot, 1994

Δίπλωμα Φυσικής, Τμήμα Φυσικής - Σχολή Θετικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης, 1993

Ακαδημαϊκές θέσεις

Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Αναπληρωτής Καθηγητής, 08-2019 έως σήμερα

Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Συντονιστής στη Θεματική Ενότητα Διδακτική Φυσικών Επιστημών, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Επιστημών Αγωγής, 10-2017 έως 09-2020

Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Μόνιμος Επίκουρος Καθηγητής, 08-2018 έως 07-2019

Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Επίκουρος Καθηγητής, 10-2014 έως 07-2018

Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Λέκτορας, 06-2009 έως 10-2014

Τζιμόπουλος Νίκος Τεχνικός Υπεύθυνος, 1ο ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου

Ο Νίκος Τζιμόπουλος είναι Τεχνικός Υπεύθυνος του 1ου ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου. Γεννήθηκε στην Κοζάνη το 1959. Σπούδασε στο Φυσικό του Πανεπιστημίου της Πάτρας. Είναι εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και έχει ασχοληθεί με την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στο σχολείο.

Παναγιωτοπούλου Γιώτα Δρ., Επιμορφώτρια ΤΠΕ-Ε, Πρόεδρος ΠΕΕΝΑ@ΤΠΕ

Η Γιώτα Παναγιωτοπούλου είναι Εκπαιδευτικός Προσχολικής Εκπαίδευσης, Διδάκτωρ του
ΤΕΑΠΗ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Mετεκπαιδεύτηκε στο Διδασκαλείο Νηπιαγωγών
Αθηνών (Δ.Ν.Α.) του ίδιου τμήματος. Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το
Πανεπιστήμιο Αιγαίου στην Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης και διδακτορικού
διπλώματος στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην
Εκπαιδευτική Διαδικασία.

Eργάστηκε σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης και στη συνέχεια σε θέση
ευθύνης στο Διδασκαλείο Μετεκπαίδευσης Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από
τον Σεπτέμβριο του 2013 έως τον Οκτώβριο του 2018 διετέλεσε Σχολική Σύμβουλος
Προσχολικής Εκπαίδευσης.

Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται σε θέματα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης
ενηλίκων, σε θέματα σχετικά με την παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και στην οργάνωση
και διοίκηση της Εκπαίδευσης. Επί σειρά ετών δίδαξε στο Δ.Ν.Α. του Παν/μίου Αθηνών και
στην Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου των εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσης.

Υπήρξε ιδρυτικό και ηγετικό στέλεχος επιστημονικών συλλόγων, σωματείων και ομάδων
κοινωνικής δικτύωσης. Διετέλεσε Πρόεδρος του συλλόγου μετεκπαιδευομένων
εκπαιδευτικών στο ΜΔΔΕ του Παν/μίου Αθηνών και Γεν. Γραμματέας του Πανελλήνιου
Συλλόγου Επιμορφωτών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία. Είναι
Πρόεδρος της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Νηπιαγωγών για την Αξιοποίηση των
ΤΠΕ, Αντιπρόεδρος στον Σύλλογο Επιμορφωτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική
Πράξη. Είναι μέλος σε επιστημονικές επιτροπές και οργανισμούς για την παιδική ηλικία.

Συμμετείχε στην οργάνωση και το συντονισμό πανελλήνιων εκπαιδευτικών συνεδρίων και
ημερίδων και υπήρξε κριτής εκπαιδευτικών άρθρων και εργασιών σε επιστημονικά
περιοδικά. Έχει συμμετάσχει σε πολλά επιστημονικά συνέδρια με εισηγήσεις της. Έχει
δημοσιεύσει άρθρα και ερευνητικές εργασίες της σε βιβλία, επιστημονικά περιοδικά και
τόμους πρακτικών συνεδρίων.

Φώτη Παρασκευή Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, 3ο ΠΕΚΕΣ Αττικής - Επιμορφωτρια eTwinning και moodle

Η Δρ. Παρασκευή Φώτη είναι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Εκπαίδευσης στο 3ο ΠΕ.ΚΕ.Σ. Αττικής, τέως προϊσταμένη στο 4ο Νηπιαγωγείο Αγίας Βαρβάρας και διορισμένη ως νηπιαγωγός από το 2000. Έχει σπουδάσει πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών και έχει ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό της το 2006 με θέμα διπλωματικής εργασίας στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και την διαχείριση της ετερότητας. Ολοκλήρωσε το δεύτερο πτυχίο της στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με εξειδίκευση στην Ψυχολογία το 2011. Στο ίδιο τμήμα εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή με βαθμό Άριστα και με θέμα: "Η συμβολή της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και τέχνης στην προσχολική εκπαίδευση μέσα από μελοποιημένους μύθους του Αισώπου και την προστιθέμενη αξία των Τ.Π.Ε.". Το πρώτο της βιβλίο έχει τίτλο "Ετερότητα, προκατάληψη και στερεότυπα στη σχολική τάξη. Μέθοδοι διαχείρισης από τον εκπαιδευτικό" (εκδ. Γρηγόρη, 2016) και έχει συμμετάσχει σε συλλογικό τόμο με θέμα Διδακτικά σενάρια μέσα από τις Τ.Π.Ε. (εκδ. Γρηγόρη, 2017), ενώ έχει κάνει δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών και πανελλήνιων συνεδρίων καθώς και σε επιστημονικά περιοδικά. Είναι εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης στο Διατμηματικό Τμήμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Παιδαγωγικά μέσω Καινοτόμων Προσεγγίσεων Τεχνολογίες & Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και έχει έντονο ενδιαφέρον για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας και στη συμβολή τους στο διδακτικό έργο. Είναι επιμορφώτρια στα διαδικτυακά προγράμματα του eTwinning και του moodle και μετά από τη συμμετοχή του 4ου Νηπιαγωγείου στο Etwinning και την πρώτη Εθνική Ετικέτα Ποιότητας με θέμα το STEAM και την Εκπαιδευτική Ρομποτική, είναι πλέον πρέσβειρα της WRO HELLAS στην Γ΄ Αθήνας, υποστηρίζοντας έμπρακτα τα ανοικτά λογισμικά, το STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική.

Ιστολόγιο της Παρασκευής Φώτη

Αναστασιάδης Πάνος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης - Διευθυντής Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α

Ο Παναγιώτης Αναστασιάδης, είναι Καθηγητής Δια Βίου και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με την χρήση των ΤΠΕ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Ιδρυτής και Διευθυντής του Εργαστηρίου Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στην Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση [Ε.ΔΙ.Β.ΕΑ].
Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδων: Επιστήμες της Αγωγής - Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ (e-Learning)

Ακαδημαική Πορεία
Ο Παναγιώτης Αναστασιάδης έχει διδάξει για τρία χρόνια στο Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής της Πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών και για δύο ακαδημαϊκά έτη στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου της Κύπρου .
Από το ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 είναι Καθηγητής Σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ανοιχτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση.
​Από το Ακαδημαϊκό Έτος 2004-2005 διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: "Πληροφορική στην Εκπαίδευση" του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Από το 2002 είναι μέλος ΔΕΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Ερευνητικό Έργο
​Είναι συγγραφέας δέκα συγγραμμάτων σε ελληνικούς και διεθνείς εκδοτικούς οίκους και περισσότερες από 200 εργασίες του, σχετικά με τις ΤΠΕ την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων.
Απο το 2008 εως σήμερα ειναι μέλος του Editorial Advisory Board του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού: Computers and Education, και του International Journal of Mobile and Blended Learning (IJMBL) καθώς και της επιτροπής κρίσης των περιοδικών International Journal on E-Learning (IJEL) & Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology .
Απο το 2000 έως σημερα εχει διατέλεσει μέλος επιστημονικών επιτροπών/ επιτροπων κρίσης εργασιών σε πάνω απο 100 διεδθνή και Εθνικά Συνέδρια.

Ερευνητικά Πεδία
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα κινούνται στις περιοχές:
- της δια βίου και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με την χρήση προηγμένων μαθησιακών τεχνολογιών διαδικτύου,
- της παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ και ειδικότερα των κοινωνικών δικτύων, της ψηφιακής αφήγησης και της επαυξημένης πραγματικότητας, για την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας μαθητών και εκπαιδευτικών,
- της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε προηγμμένα περιβάλλοντα μάθησης,
- της ασφαλούς χρήσης και της δημιουργικής αξιοποίησης του διαδικτύου.

Σχετικές ομιλίες

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα. Η πρόκληση της ανοικτής εκπαίδευσης: Χαιρετισμοί & Κεντρικές Ομιλίες Διημερίδας 02:12:58

Μαϊ 30, 2020

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα. Η πρόκληση της ανοικτής εκπαίδευσης: Χαιρετισμοί & Κεντρικές Ομιλίες Διημερίδας

Κεραμέως Νίκη Σπινέλλης Διομήδης Μήτκας Περικλής Αντωνίου Γιάννης Σάμψων Δημήτριος Durando Marc Dougiamas Martin Αγγελόπουλος Τάκης Τζιμόπουλος Νίκος Τσιαβός Πρόδρομος

Γλώσσα: Ελληνική, Αγγλική

Τηλεκπαίδευσης κληρονομιά: Από τις ανησυχίες στις ευκαιρίες που επιλέγουμε 02:22:35

Μαϊ 31, 2020

Τηλεκπαίδευσης κληρονομιά: Από τις ανησυχίες στις ευκαιρίες που επιλέγουμε

Κόλλιας Στέφανος Αναστασιάδης Πάνος Τσινάκος Αύγουστος Παρασκευάς Μιχάλης Γλέζου Κατερίνα Κοφτερός Αλέξανδρος Τζιμόπουλος Νίκος Κωτσίδης Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος Τάκης Κότσαρη Κωνσταντίνα Κάτσικας Σωκράτης Συρμακέσης Σπύρος Χατζηλάκος Θανάσης

Γλώσσα: Ελληνική

«Ιδιωτικότητα και προσωπικά δεδομένα την εποχή του κορωνοϊού»  - Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί η πανδημία με σεβασμό στο κράτος δικαίου και τις αξίες της δημοκρατικής κοινωνίας; (διαδικτυακή δημόσια συζήτηση) 01:43:27

Απρ 23, 2020

«Ιδιωτικότητα και προσωπικά δεδομένα την εποχή του κορωνοϊού» - Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί η πανδημία με σεβασμό στο κράτος δικαίου και τις αξίες της δημοκρατικής κοινωνίας; (διαδικτυακή δημόσια συζήτηση)

Σισιλιάνος Λίνος-Αλέξανδρος Μενουδάκος Κωνσταντίνος Μήτρου Λίλιαν Βενιζέλος Ευάγγελος

Γλώσσα: Ελληνική