Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Μπορούμε να κάνουμε τα μουσεία μας ακαταμάχητα;

Round Cynthia

4 Δεκεμβρίου 2014

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 53:00 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 1568
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /

Σε μια εποχή που η πολιτισμική πληροφορία, οι εικόνες και το περιεχόμενο διατίθενται εύκολα, ξεπερνώντας τα γεωγραφικά σύνορα και τις φυσικές δομές, ενώ ταυτόχρονα συρρικνώνονται οι πηγές εσόδων, πολλά μουσεία επανεξετάζουν την ταυτότητά και την αποστολή τους προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές στο περιβάλλον τους. Τοπικά μουσεία γίνονται διεθνή μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών, ιστορικά μουσεία παρουσιάζουν σύγχρονα εκθέματα τέχνης ή φιλοξενούν τέχνες του θεάματος, παραδοσιακά μουσεία διευρύνουν την παρουσία τους σε δημόσιους χώρους. Αυτές και πολλές άλλες αλλαγές οδηγούν τα μουσεία στην μεταβολή της εσωτερικής τους δομής με την προσθήκη νέων διεπιστημονικών θέσεων και ειδικοτήτων στο προσωπικό τους. Επιπλέον, οδηγούν τα μουσεία σε επανασχεδιασμό της εταιρικής τους ταυτότητας και  επανεξέταση της σχέσης τους με το κοινό, το μη-κοινό ή το προσδοκώμενο κοινό τους, και πάντα με απώτερο στόχο να παραμείνουν επίκαιρα, προσιτά και ουσιώδη.

Η φετινή Ημερίδα για τα μουσεία που συνδιοργανώνεται για τέταρτη συνεχή χρονιά από το Μουσείο Μπενάκη, την Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα και το Βρετανικό Συμβούλιο, θα εξετάσει τις εσωτερικές και εξωτερικές αλλαγές που επηρεάζουν τα μουσεία και τους πολιτισμικούς φορείς. Διευθυντές μουσείων, επιμελητές και καλλιτέχνες από την Ελλάδα, την Μεγάλη Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, θα συναντηθούν για να συζητήσουν το μέλλον του μουσείου και το μουσείο του μέλλοντος.

Round Cynthia Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Εξωτερικών Σχέσεων, Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης

Η Cynthia Round, είναι Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Εξωτερικών Σχέσεων του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης της Νέας Υόρκης, όπου είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση της παγκόσμιας εταιρικής ταυτότητας, το μάρκετινγκ και την επικοινωνία του οργανισμού.

Πριν ενταχθεί στο Met, η Cynthia ήταν υπεύθυνη της στρατηγικής εταιρικής ταυτότητας και μάρκετινγκ στον μεγαλύτερο μη‐κερδοσκοπικό οργανισμό παγκοσμίως, το United Way Worldwide, που προσελκύει δωρεές ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως σε 40 χώρες. Ξεκίνησε την καριέρα της στη διαχείριση εταιρικής ταυτότητας στην εταιρεία Procter & Gamble στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ιταλία. Στη συνέχεια, εργάστηκε στην διαφημιστική εταιρεία Ogilvy Worldwide, ως Ανώτατο Στέλεχος και Εκτελεστική Διευθύντρια του Ομίλου, όπου ήταν υπεύθυνη για την προώθηση εγχώριων και παγκόσμιων επωνύμων προϊόντων, από είδη υψηλής τεχνολογίας έως είδη μόδας και ψυχαγωγίας.

Η Cynthia δίνει συχνά διαλέξεις για θέματα εταιρικής ταυτότητας και μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων στα πανεπιστήμια Yale, Columbia, Georgetown και New York University. Επίσης, συμμετέχει εθελοντικά στο διοικητικό συμβούλιο του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Διαφήμισης. Είναι τέως πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Soho Rep Theatre και του μη‐κερδοσκοπικού Συνεδρίου του American Marketing Association 2009.

Σχετικές ομιλίες