Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Δημιουργικότητα στην εκπαίδευση και υπολογιστικά παιχνίδια

Κουλούρης Παύλος

10 Ιουλίου 2014

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 00:37:13 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 1095
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /
Ομιλητές
Κουλούρης Παύλος

Γλώσσα
Ελληνική

Ημερομηνία
10/07/2014

Διάρκεια
00:37:13

Εκδήλωση
49ο Θερινό Σχολείο του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος

Χώρος
ΕΚΕΦΕ "Δημόκριτος"

Διοργάνωση
Ε.Κ.Ε.Φ.Ε Δημόκριτος

Κατηγορία
Εκπαίδευση, Τεχνολογία

Ετικέτες
Θερινό Σχολείο 2014, υπολογιστικά παιχνίδια, μάθηση, C2Learn

Ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής καινοτομίας ιδανικά βασίζεται στη στενή συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα, ώστε οι λύσεις που θα προκύψουν να ανταποκρίνονται πραγματικά στις ανάγκες και προσδοκίες εκπαιδευτικών και μαθητών. Η παρουσίαση θα εστιασθεί κυρίως στην περίπτωση του συν-σχεδιασμού μιας καινοτόμου παιγνιώδους εκπαιδευτικής εφαρμογής στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου C2Learn (www.c2learn.eu), η οποία, βασιζόμενη σε λεπτομερή θεωρητική τεκμηρίωση, επιδιώκει την προώθηση της δημιουργικότητας και της δημιουργικής σκέψης κατά τη μάθηση.

Κουλούρης Παύλος Ελληνογερμανική Αγωγή

Ο Παύλος Κουλούρης είναι απόφοιτος Φιλολογίας με κατεύθυνση σπουδών στη Γλωσσολογία (Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1994). Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές και έρευνα στο Institute of Education - University of London της Βρετανίας (1996-2001), ειδικευόμενος στο πεδίο των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, αλλά και διευρύνοντας τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σε περιοχές της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, της κοινωνικής σημειολογίας, της μάθησης των φυσικών επιστημών και της δια βίου μάθησης. Η εργασιακή του εμπειρία (1997-2001 στη Βρετανία, 2001-σήμερα στην Ελλάδα) περιλαμβάνει τη διδασκαλία σε γλωσσικά και ανθρωπιστικά γνωστικά πεδία και την ακαδημαϊκή και εφαρμοσμένη έρευνα στους τομείς της εκπαιδευτικής καινοτομίας και της διά βίου μάθησης. Από το 2004 εργάζεται στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής έχοντας ως κύρια ερευνητικά αντικείμενα τη διά βίου μάθηση ως καταλύτη ανάπτυξης των απομακρυσμένων περιοχών, την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στη εκμάθηση γλωσσών και στην εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες, την οργάνωση του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και τις συνέργειες τυπικής και άτυπης μάθησης. 

Σχετικές ομιλίες