Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Μακρή Κυριακή

Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια, Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών – Πρόεδρος Επιτροπής Διδακτικής των Γεωεπιστημών ΕΓΕ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΙΔΙΟΤΗΤΑ: Δρ. Γεωλόγος, Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια ΙΕΠΒΑ/Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

ΣΠΟΥΔΕΣ
2020: Μεταδιδακτορική έρευνα "ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΓΕΩΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ». ΦΟΡΕΑΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ: ΕΘΝΙΚΟ ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ". Ενίσχυση Μεταδιδακτόρων ερευνητών/ερευνητριών - Β Κύκλος», στο πλαίσιο της Πράξης με κωδικό 5033021 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2014-2020) (Σε εξέλιξη).
2015: Διδακτορικό δίπλωμα Τμήματος Γεωλογίας ΑΠΘ. Θέμα διδακτορικής διατριβής: Ιστορική εξέλιξη της Διδασκαλίας της Γεωλογίας στην Ελλάδα , από το περίοδο 1830 έως το 2015.
2007: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Διδακτικής της Χημείας και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Σύγχρονες μέθοδοι στη διδασκαλία της Χημείας. Τμήμα Χημείας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
2005: Πτυχίο Γεωλογίας, Σχολή Θετικών Επιστημών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
2020- : Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
2018-2020: Συντονίστρια Δι-ιδρυματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών, Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.
2016-2018: Υπότροφος διδάσκουσα "Διδακτικής της Γεωλογίας", ΕΔΒΜ 20 & ΕΔΒΜ 45 "Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού". Τμήμα Γεωλογίας ΑΠΘ.
2011-2013: Συνεπικουρία μελών ΔΕΠ, Τμήμα Γεωλογίας ΑΠΘ.
2008- 2009: Διδασκαλία Φυσικής Α΄ Λυκείου Β΄ Λυκείου, 18ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
2007-2012: Επιστημονικός Συνεργάτης Τμήματος Γεωλογίας ΑΠΘ και Διαβαλκανικού Κέντρου Περιβάλλοντος, Θεσσαλονίκη.
2007-2008: Επιστημονικός Συνεργάτης Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ
Διδακτική Μεθοδολογία
Σχεδιασμός Αναλυτικών Προγραμάτων Σπουδών
Επιστημολογία
Ιστορία των Γεωεπιστημών και των Φυσικών Επιστημών

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
1. Kyriaki Μakri, Elissavet Galanaki, Ioannis Koletsis, Vassiliki Kotroni, Konstantinos Lagouvardos, Assessment of informal learning program on weather phenomena: its perception and necessity in Greece. International Journal of Educational Research Review. https://doi.org/10.24331/ijere.753774
2. Makri, K., & Pavlides, S. (2016). CLASSIFICATION OF CONTENTS OF GEOSCIENSE IN SECONDARY CURRICULA IN GREECE, 1830 -2015. Bulletin of the Geological Society of Greece, 50(1), 238-244. doi:https://doi.org/10.12681/bgsg.11724
3. Makri Kyriakoula & Pavlides Spyridon (2013). The evolution of the content of geology textbooks in Greece at 19th- 20th century. Conference ESERA 2013 Nicosia, Cyprus.
4. Makri K., K., Pavlides, S., & Kastanis, N. (2010). AN ANALYSIS OF GEOLOGICAL TEXTBOOKS, AT 1830-1930. Bulletin of the Geological Society of Greece, 43(1), 169-175. doi:https://doi.org/10.12681/bgsg.11171
5. Makri Ch K., S.B. Pavlides (2012). The science of Geology as it presented through the Greek literary and scientific magazines of 19th and 20th century. IV International Congress of Educational Research, Istanbul May 2012.
6. E.D. Katrivanos, K. C.Makri (2010). Detection of the perception of students of Geology on the theory of tectonic plates. Bulletin of the Geological Society of Greece, Vol 43, No 2 doi: https://doi.org/10.12681/bgsg.11265
7. Κ. Μακρή, Σ.Β.Παυλίδης, Ν.Καστάνης (2009). Δαρβινικές έννοιες στα εγχειρίδια γεωλογικού περιεχομένου, της Μέσης Εκπαίδευσης, κατά το τέλος του 19ου αιώνα και τις αρχές του 20ου αιώνα. 6ο Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Φλώρινα, Μάιος 2009.

ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

2020 : Συντονίστρια του ENGIE Project – Encouraging Girls to Study Geosciences and Engineering». HORIZON 2020 (Linked Third Parties Association of Greek Geologists). https://www.engieproject.eu/
2012 - 2013: Κατασκευή προγράμματος σπουδών, παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού. «GEOPROMOTION»: JOINT FRAMEWORK FOR THE PROVISION OF STANDARDIZED SERVICES TO GEOTECHNICAL ENGINEERS FOR (E)TRAINING ON NATURAL RISKS - CIVIL PROTECTION AND FOR PROMOTING ACCESS TO THE LABOUR MARKET». Leader Partner ΓΕΩΤ.Ε.Ε
2007: Συμμετοχή στη δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού. ΕΕΠΕΑΕΚ II Μέτρο 2.51, Ενέργεια 2.51, Πράξη 25.1α. «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών και Στελεχών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ. Επιστημονικός υπεύθυνος: Καθηγητής Κ. Κουτσόπουλος.

ΚΡΙΤΗΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ και ΣΥΝΕΔΡΙΑ
International Journal of Educational Methodology, (IJEM, Powered by Eurasian Society of Educational Research)
14ο Διεθνές Συνέδριο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας, Θεσσαλονίκη 2016.
15ο Διεθνές Συνέδριο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας, Αθήνα 2019.
Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε. και της Καινοτομίας, Αθήνα 2016
6ου Συνεδρίο "Νέος Παιδαγωγός", Αθήνα 2019

ΒΡΑΒΕΙΑ
Makri K., Antoniadis A., Koliarmou E. National Greek Team. The Magic of Chemistry - European Competition of educational chemical experiments. EC2E2N Annual Plenary meeting Milan, 2012.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
2017 - σήμερα: Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής Διδακτικής των Γεωεπιστημών, της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας.
2017 - σήμερα: Μέλος του Δ.Σ. της επιστημονικής ένωσης "Ελληνική Γεωλογική Εταιρία" .
2010 - σήμερα: Μέλος του European Science Education Research Association ( ESERA).
2020 - σήμερα: Μέλος της Hellenic Education Society of STEM

ΟΜΙΛΙΕΣ