Bodossaki Lectures on Demand

Στερεοτυπικές Αντιλήψεις για τη Χαρισματική Εκπαίδευση

Φουστάνα Αγγελική

22 Ιουνίου 2019

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 00:17:51 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 45
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /

Το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε χρόνο, στην Αθήνα από 21-23 Ιουνίου 2019, στο ξενοδοχείο DIVANI CARAVEL.

Σκοπός του συνεδρίου είναι η παρουσίαση θεωρητικής όπως και εφαρμοσμένης έρευνας σε θέματα εκπαίδευσης, ψυχολογίας και ψυχιατρικής, όπως επίσης, η διατύπωση προτάσεων για το μέλλον της εκπαίδευσης στη χώρα μας και η παρουσίαση ερευνητικών και παιδαγωγικών εμπειριών από διακεκριμένες προσωπικότητες. Κεντρική θεματική του Συνεδρίου ήταν: «Η εκπαίδευση δασκάλων και καθηγητών χαρισματικών μαθητών στην Ελλάδα».

Μερικές από τις θεματικές ενότητες του Συνεδρίου:
• Διεθνείς εμπειρίες εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών,
• Ανίχνευση και επιλογή χαρισματικών παιδιών,
• Εκπαίδευση νηπιαγωγών και δασκάλων χαρισματικών μαθητών,
• Εκπαίδευση καθηγητών μέσης εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών,
• Προγράμματα εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών,
• Η χρήση της ιδεολογίας της Ισότητας ως άρνηση της Ελευθερίας στην εκπαίδευση,
• Πολιτικές αντιστάσεις στην εκπαίδευση χαρισματικών ατόμων: Η ελληνική περίπτωση,
• Συνειδητοί και υποσυνείδητοι φόβοι εκπαίδευσης χαρισματικών ατόμων,
• Κοινωνικά στερεότυπα αμφισβήτησης της εκπαίδευσης χαρισματικών ατόμων,
• Γενετικοί παράγοντες και ευρήματα νευροεπιστημών για την ευφυΐα,
• Πόσο αρνητικές για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας είναι οι πολιτικές αντιστάσεις στην εκπαίδευση χαρισματικών ατόμων;
• Οικογενειακοί παράγοντες και υψηλή ευφυΐα,
• Ψυχολογικές παράμετροι εκπαίδευσης χαρισματικών ατόμων κ.τ.λ.

Υπήρξε ένα πλήθος 150 εισηγήσεων με βάση τις ανωτέρω θεματικές όπως και άλλες εισηγήσεις με θέματα Μαθησιακών Δυσκολιών κ.τ.λ.

Η ομιλία "Στερεοτυπικές Αντιλήψεις για τη Χαρισματική Εκπαίδευση" πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Ιουνίου 2019 και εντάσσεται στη θεματική "Εκπαίδευση Χαρισματικών".

Φουστάνα Αγγελική Ειδική Παιδαγωγός - Διδάσκουσα Ειδικής Παιδαγωγικής των Χαρισματικών μαθητών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η Δρ. Αγγελική Φουστάνα είναι Διδάσκουσα Ειδικής Παιδαγωγικής των Χαρισματικών μαθητών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης με βαθμό άριστα και υποτροφία από το Ι.Κ.Υ.. Πραγματοποίησε τις Μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε το Διδακτορικό της Δίπλωμα στο αντικείμενο της γνωστικής ανάπτυξης των Χαρισματικών μαθητών από το εν λόγω Πανεπιστήμιο. Έχει εξειδίκευση στο σχεδιασμό αναλυτικών προγραμμάτων για τους Χαρισματικούς μαθητές από το Institute of Education, University of London. Είναι επιστημονική συνεργάτης του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και επιμορφώτρια του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Διδάσκει σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό επίπεδο και σε προγράμματα μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Οι πολυάριθμες δημοσιεύσεις της σε βιβλία, οι συμμετοχές της σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια και η υλοποίηση προγραμμάτων για τους Χαρισματικούς μαθητές αποτελούν δείγματα της επιστημονικής της δραστηριότητας.

Σχετικές ομιλίες

Το σχολείο της συμπερίληψης, μια πρόκληση για τις σύγχρονες κοινωνίες 02:00:37

Δεκ 03, 2018

Το σχολείο της συμπερίληψης, μια πρόκληση για τις σύγχρονες κοινωνίες

Γαβριηλίδου Ελένη Malique Monique Arevalo Jean-Claude Molderez Philippe Μακρής Ιωάννης Μακρυγιάννη Στέλλα Μπουραντάς Όθων Σουρανάκη Μαρία Μακρή Δήμητρα

Γλώσσα: Γαλλική (με ταυτόχρονη διερμηνεία), Ελληνική