Bodossaki Lectures on Demand

Η Σχολική Τάξη ως Ψυχοκοινωνική Ομάδα: Κριτήριο Επιλογής και Απόρριψης μεταξύ Μαθητών κατά την Ανάπτυξη Ενδοομαδικών και Διαπροσωπικών σχέσεων (case study)

Βιτζηλαίος Δημήτρης

22 Ιουνίου 2019

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 00:15:43 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 9
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /

Το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε χρόνο, στην Αθήνα από 21-23 Ιουνίου 2019, στο ξενοδοχείο DIVANI CARAVEL.

Σκοπός του συνεδρίου είναι η παρουσίαση θεωρητικής όπως και εφαρμοσμένης έρευνας σε θέματα εκπαίδευσης, ψυχολογίας και ψυχιατρικής, όπως επίσης, η διατύπωση προτάσεων για το μέλλον της εκπαίδευσης στη χώρα μας και η παρουσίαση ερευνητικών και παιδαγωγικών εμπειριών από διακεκριμένες προσωπικότητες. Κεντρική θεματική του Συνεδρίου ήταν: «Η εκπαίδευση δασκάλων και καθηγητών χαρισματικών μαθητών στην Ελλάδα».

Μερικές από τις θεματικές ενότητες του Συνεδρίου:
• Διεθνείς εμπειρίες εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών,
• Ανίχνευση και επιλογή χαρισματικών παιδιών,
• Εκπαίδευση νηπιαγωγών και δασκάλων χαρισματικών μαθητών,
• Εκπαίδευση καθηγητών μέσης εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών,
• Προγράμματα εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών,
• Η χρήση της ιδεολογίας της Ισότητας ως άρνηση της Ελευθερίας στην εκπαίδευση,
• Πολιτικές αντιστάσεις στην εκπαίδευση χαρισματικών ατόμων: Η ελληνική περίπτωση,
• Συνειδητοί και υποσυνείδητοι φόβοι εκπαίδευσης χαρισματικών ατόμων,
• Κοινωνικά στερεότυπα αμφισβήτησης της εκπαίδευσης χαρισματικών ατόμων,
• Γενετικοί παράγοντες και ευρήματα νευροεπιστημών για την ευφυΐα,
• Πόσο αρνητικές για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας είναι οι πολιτικές αντιστάσεις στην εκπαίδευση χαρισματικών ατόμων;
• Οικογενειακοί παράγοντες και υψηλή ευφυΐα,
• Ψυχολογικές παράμετροι εκπαίδευσης χαρισματικών ατόμων κ.τ.λ.

Υπήρξε ένα πλήθος 150 εισηγήσεων με βάση τις ανωτέρω θεματικές όπως και άλλες εισηγήσεις με θέματα Μαθησιακών Δυσκολιών κ.τ.λ.

Η ομιλία "Η Σχολική Τάξη ως Ψυχοκοινωνική Ομάδα: Κριτήριο Επιλογής και Απόρριψης μεταξύ Μαθητών κατά την Ανάπτυξη Ενδοομαδικών και Διαπροσωπικών σχέσεων (case study)" πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Ιουνίου 2019 και εντάσσεται στη θεματική "Εκπαίδευση Χαρισματικών".

Βιτζηλαίος Δημήτρης Παιδαγωγός

Ο Δημήτρης Βιτζηλαίος είναι παιδαγωγός. Είναι κάτοχος B.Ed., (c)B.A. και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (MSc) στην Κοινωνιολογία από το ΕΚΠΑ.

Σχετικές ομιλίες

Το σχολείο της συμπερίληψης, μια πρόκληση για τις σύγχρονες κοινωνίες 02:00:37

Δεκ 03, 2018

Το σχολείο της συμπερίληψης, μια πρόκληση για τις σύγχρονες κοινωνίες

Γαβριηλίδου Ελένη Malique Monique Arevalo Jean-Claude Molderez Philippe Μακρής Ιωάννης Μακρυγιάννη Στέλλα Μπουραντάς Όθων Σουρανάκη Μαρία Μακρή Δήμητρα

Γλώσσα: Γαλλική (με ταυτόχρονη διερμηνεία), Ελληνική