![Αναπλαισίωση και μεταφορά της επιστημονικής έρευνας στη σχολική τάξη: η περίπτωση των Masterclasses Αναπλαισίωση και μεταφορά της επιστημονικής έρευνας στη σχολική τάξη: η περίπτωση των Masterclasses](/media/7485/lecture-02229_thumbnail.jpg?anchor=center&mode=crop&width=460&height=250&anchor=top&rnd=131822831530000000)
Ιουλ 10, 2015
Αναπλαισίωση και μεταφορά της επιστημονικής έρευνας στη σχολική τάξη: η περίπτωση των Masterclasses
Γλώσσα: Ελληνική
Καθηγητής, Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών, ΕΜΠ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Νίκος Τράκας είναι Καθηγητής στον Τομέα Φυσικής της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
Θεωρητική Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων. Πιο αναλυτικά: Φαινομενολογία Υπερσυμμετρικών Θεωριών Βαθμίδας, Μεγαλοενοποιημένα Πρότυπα, Πρότυπα προερχόμενα από Υπερχορδές, Κλασσικές Λύσεις (Σολιτόνια, Q-balls).
ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
Εκλαΐκευση της Φυσικής (κυρίως στην περιοχή των Στοιχειωδών Σωματιδίων).
Ιουλ 10, 2015
Γλώσσα: Ελληνική
Ιουλ 07, 2015
Γλώσσα: Ελληνική
Ιουλ 10, 2013
Γλώσσα: Ελληνική