Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

The Europeana.eu Experience

Μπολάνης Γιώργος

15 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 07:54 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 714
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /
Ομιλητές
Μπολάνης Γιώργος

Γλώσσα
Ελληνική

Ημερομηνία
15/09/2015

Διάρκεια
07:54

Εκδήλωση
4o Social Media World

Χώρος
Ξενοδοχείο Divani Caravel

Διοργάνωση
Infocom

Κατηγορία
Επικοινωνία, Πληροφορική

Ετικέτες
social media, μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το τέταρτο στη σειρά συνέδριο Social Media World τοποθετεί τον πελάτη στο κέντρο της θεματολογίας του αφού είναι εκείνος που καθορίζει -σε μεγάλο βαθμό- τις εξελίξεις στο χώρο των Social Media. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται συνεχώς, επενδύοντας τεράστια ποσά σε εξαγορές εταιρειών και νέες τεχνολογίες, έχοντας ως μοναδικό στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών.

Σήμερα, η κρίσιμη μάζα των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων έχει στρέψει την προσοχή της στην αύξηση του engagement με τους καταναλωτές και τη μετατροπή τους σε πελάτες. Με πιο απλά λόγια, προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν τη σχέση με τον καταναλωτή – πελάτη, αποκτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στο πορτοφόλι του.

Τα Social Media, που αποτελούν ιδανική πλατφόρμα αύξησης του engagement, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach. Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με τον καταναλωτή προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη.

Στόχος

Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.

Σε ποιους απευθύνεται

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας.

Τάσεις και Προκλήσεις

Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το χώρο των Social Media. Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιγράφουν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση έρευνας – επισκόπησης του κλάδου. Η ενότητα κλείνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα αναφορικά με τα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).

4η Ενότητα: Tools, Analytics, Measurement & ROI

Η τέταρτη ενότητα είναι αφιερωμένη στην τεχνολογία, στα εργαλεία και τις λύσεις που αναλύουν και μετρούν τα αποτελέσματα των social media campaigns. Ποια είναι τα monitoring tools, πως αντιμετωπίζουμε τις κρίσεις, πως μπορώ να επωφεληθώ τα μέγιστα από την πληρωμένη διαφήμιση στα social, η οποία ακριβαίνει συνεχώς, ποιος είναι ο ρόλος των KPIs στη μέτρηση του ROI, γιατί όλοι οι δρόμοι οδηγούν στα media shops και πως τα analytics μπορούν να βελτιώσουν το περιεχόμενο;

Μπολάνης Γιώργος New Business Director, New Media Concept
Γεννήθηκε
στην Αθήνα το 1956

Σπούδασε
1974–1979 Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο
· Πολιτικός Μηχανικός.
· Συγκοινωνιολόγος.
1979–1981 Polytechnic Institute of New York
· M.Sc.- Transportation Management.

Εργάσθηκε
01/2012 – ΣΗΜΕΡΑ NEW MEDIA CONCEPT
· New Business Director
06/2006 – 12/2011 ΕΘΝΙΚΟ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
· Διευθύνων Σύμβουλος
09/2003 – 05/2006 ΟΜΙΛΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
· Σύμβουλος Διοίκησης
· Έργα Marketing, Υποστήριξης & Υποδομών
09/2002 – 08/2003 ΕΘΝΙΚΗ - ALPHA
· Ανάπτυξη Ηλεκτρονικού Πορτοφολιού
09/2001 – 08/2002 Knowsys AE
· Γενικός Διευθυντής (Υπηρεσίες Περιεχομένου)
07/1999 – 08/2001 ΔΟΛ
· Business Development Manager
01/1998 – 06/1999 Evertech ΑΕ
· Γενικός Διευθυντής (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
07/1990 – 12/1997 ΙΒΜ Ελλάς ΑΕ
· Διευθυντής Επικοινωνίας & Direct Marketing
07/1986 – 06/1990 Compupress ΑΕ
· Γενικός Διευθυντής θυγατρικής εταιρείας
05/1984 – 05/1986 Λουκάκος Αθ.
· Συγκοινωνιολόγος – Πολιτικός Μηχανικός


Από το 2007 είναι εκπρόσωπος της Ελλάδος στο Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων της ΕΕ για θέματα Ψηφιοποίησης [MSEG, http://ec.europa.eu/digital-agenda/en/member-states-expert-group-digitisation-digital-preservation-mseg]

Από το 2011 διδάσκει στο μεταπτυχιακό Ποιοτικής Δημοσιογραφίας QJNT [http://www.donau-uni.ac.at/en/studium/qualityjournalismtechnologies/index.php]

Είναι παντρεμένος, με 2 παιδιά και ομιλεί άριστα Αγγλικά.

Σχετικές ομιλίες