Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

4ο Social Media World - Εισαγωγική ομιλία 4

Ζωντός Στέλιος

15 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 08:22 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 832
Ομιλητές
Ζωντός Στέλιος

Γλώσσα
Ελληνική

Ημερομηνία
15/09/2015

Διάρκεια
08:22

Εκδήλωση
4o Social Media World

Χώρος
Ξενοδοχείο Divani Caravel

Διοργάνωση
Infocom

Κατηγορία
Επικοινωνία, Πληροφορική

Ετικέτες
social media, μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το τέταρτο στη σειρά συνέδριο Social Media World τοποθετεί τον πελάτη στο κέντρο της θεματολογίας του αφού είναι εκείνος που καθορίζει -σε μεγάλο βαθμό- τις εξελίξεις στο χώρο των Social Media. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται συνεχώς, επενδύοντας τεράστια ποσά σε εξαγορές εταιρειών και νέες τεχνολογίες, έχοντας ως μοναδικό στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών.

Σήμερα, η κρίσιμη μάζα των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων έχει στρέψει την προσοχή της στην αύξηση του engagement με τους καταναλωτές και τη μετατροπή τους σε πελάτες. Με πιο απλά λόγια, προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν τη σχέση με τον καταναλωτή – πελάτη, αποκτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στο πορτοφόλι του.

Τα Social Media, που αποτελούν ιδανική πλατφόρμα αύξησης του engagement, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach. Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με τον καταναλωτή προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη.

Στόχος

Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.

Σε ποιους απευθύνεται

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας.

Τάσεις και Προκλήσεις

Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το χώρο των Social Media. Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιγράφουν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση έρευνας – επισκόπησης του κλάδου. Η ενότητα κλείνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα αναφορικά με τα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).

Ζωντός Στέλιος Πρόεδρος Δ.Σ, The Newtons Laboratory

Εργάζεται στο χώρο της επικοινωνίας από το 1994. Έχει μεγάλη πείρα σε θέματα εταιρικής επικοινωνίας, σχέσεων με πολιτικό σύστημα, ποιοτικής αξιολόγησης ερευνών της κοινής γνώμης και opinion leaders, σχεδιασμού και υλοποίησης ενεργειών δημοσίων σχέσεων, διαχείρισης κρίσεων, γραφείων Τύπου...

Το 2000, ως διευθυντής του γραφείου του υπουργού Εργασίας Τάσου Γιαννίτση, ήταν μέλος της ελληνικής ομάδας που δούλεψε για τις προτάσεις σε θέματα ΕΚΕ για τη δημιουργία της Πράσινης Βίβλου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.Από το 2001 έως το 2004 ήταν διευθυντής του πολιτικού γραφείου του αν.υπουργού Εξωτερικών T. Γιαννίτση. Το 2003 και κατά τη διάρκεια της ελληνικής Προεδρίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν υπεύθυνος της ομάδας σχεδιασμού και επικοινωνίας του υπουργείου Εξωτερικών.

Από το 2004 έως τον Ιούνιο του 2011 εργάστηκε στον όμιλο της Leo Burnett, ως υπεύθυνος για τα προγράμματα EKE, διαχείρισης κρίσεων, προγραμμάτων εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων και το online reputation management για πελάτες όπως Johnnie Walker, Alpha Radio 98,9, Τράπεζα Κύπρου, ΟΤΕ, Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής, Δήμος Αθηναίων, ΔΕΛΤΑ Παγωτού, Νίκας Αλλαντικά, ΟΠΑΠ, Εθνική Τράπεζα, IKEA, WIND κλπ.

Από τον Αύγουστο του 2011 είναι ως μέτοχος Πρόεδρος του Δ.Σ της ανώνυμης εταιρίας The Newtons Laboratory.

Σχετικές ομιλίες