Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Teens, Sex and Social Media

Βελιάδης Τάσος

6 Ιουνίου 2019

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 00:13:34 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 72
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /
Ομιλητές
Βελιάδης Τάσος

Γλώσσα
Ελληνική

Ημερομηνία
06/06/2019

Διάρκεια
00:13:34

Εκδήλωση
Social Media Conference 2019

Χώρος
OTEAcademy

Διοργάνωση
Boussias Communications
Marketing Week

Κατηγορία
Επικοινωνία

Ετικέτες
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, εφηβεία, σεξουαλική ζωή

Social Media Conference 2019
Communities, messaging και co-creation, στην επόμενη μέρα του social media marketing

Tο Social Media Conference 2019 πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 6 Ιουνίου και διοργανώθηκε για 9η χρονιά από τη Boussias Communications και το Marketing Week.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, όπως τονίζεται από τους διοργανωτές -experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό ανέδειξαν τη σημασία του σωστού context και του relevant περιεχομένου. Επιπλέον, μέσα από inspirational success stories και υποδειγματικά cases, μοιράστηκαν actionable tips για αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παρουσιάστηκαν νέες πλατφόρμες με αυξανόμενη δυναμική, καθώς και έξυπνοι συνδυασμοί social media marketing με άλλα digital assets, όπως το email marketing.

Το BLOD βιντεοσκόπησε και δημοσιεύει 2 ομιλίες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του συνεδρίου.

Η ομιλία που δημοσιεύεται εδώ με τίτλο Teens, Sex and Social Media, με ομιλητή τον Τάσο Βελιάδη (Chief Strategist, Socialab), αποτελεί μια χιουμοριστική παρουσίαση των κανόνων του σύγχρονου marketing για την αποτελεσματική προώθηση προϊόντων με τη χρήση των social media.

Βελιάδης Τάσος Chief Strategist, Socialab

Η Δημιουργία, είναι σαν μια καλά οργανωμένη ορχήστρα. Οι μεγάλες ιδέες γεννιούνται από τον συνδυασμό έμπνευσης, πρωτοτυπίας & ταλαντούχων ανθρώπων. Όλα αυτά όμως χρειάζονται έναν πολύ καλό «μαέστρο».

Ο Τάσος είναι αυτό το πρόσωπο και ως επικεφαλής της Δημιουργικής Στρατηγικής (Chief Strategist) της Socialab, είναι ο υπεύθυνος της Digital και της 360ᵒ επιτυχημένης παρουσίας για πάνω από 100 brands. (UNHCR, Hellenic Duty Free Shops, Ήπειρος, Lego, Nutella, Wella κ.ά.). Μαζί με την ομάδα του, σχεδιάζουν και δημιουργούν καθημερινά καμπάνιες που αγγίζουν και εμπνέουν τους καταναλωτές να τις μοιραστούν. Τα πρώτα του βήματα στο Digital Marketing ξεκίνησαν το 2008, σε ένα από τα πρώτα Social Media Agencies, ενώ οι πρώτες του επιτυχίες προκύπτουν μέσα στο μικρό διάστημα των πρώτων 3 ετών, με πάνω από 10 βραβεία για καμπάνιες διεθνών Brands, τις οποίες δημιούργησε μαζί με την ομάδα του. Από το 2012, ο Τάσος προτείνει την Ιδέα που ξεχωρίζει και φέρνει επιτυχημένα και απτά αποτελέσματα. Είναι ο ιθύνων νους, πίσω από γνωστές καμπάνιες που έχουν λάβει βραβεία και διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο.

Εκείνος και η ομάδα των 14 ατόμων που συντονίζει, πετυχαίνουν τη μέγιστη απόδοση και ποιότητα στα projects που αναλαμβάνουν. Μπορεί να είναι ο Chief, αλλά για τον ίδιο, ο βασιλιάς είναι το περιεχόμενο, με τα σκήπτρα να ανήκουν στην ποιοτική διαχείριση και οργάνωση των integrated activations.

Σχετικές ομιλίες