Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Media is Killing Social Media

Jones Saskia

6 Ιουνίου 2019

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 00:25:15 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 43
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /
Ομιλητές
Jones Saskia

Γλώσσα
Αγγλική

Ημερομηνία
06/06/2019

Διάρκεια
00:25:15

Εκδήλωση
Social Media Conference 2019

Χώρος
OTEAcademy

Διοργάνωση
Boussias
Marketing Week

Κατηγορία
Επικοινωνία

Ετικέτες
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Social Media Conference 2019
Communities, messaging και co-creation, στην επόμενη μέρα του social media marketing

Tο Social Media Conference 2019 πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 6 Ιουνίου και διοργανώθηκε για 9η χρονιά από τη Boussias Communications και το Marketing Week.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, όπως τονίζεται από τους διοργανωτές -experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό ανέδειξαν τη σημασία του σωστού context και του relevant περιεχομένου. Επιπλέον, μέσα από inspirational success stories και υποδειγματικά cases, μοιράστηκαν actionable tips για αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παρουσιάστηκαν νέες πλατφόρμες με αυξανόμενη δυναμική, καθώς και έξυπνοι συνδυασμοί social media marketing με άλλα digital assets, όπως το email marketing.

Το BLOD βιντεοσκόπησε και δημοσιεύει 2 ομιλίες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του συνεδρίου.

Η ομιλία που δημοσιεύεται εδώ με τίτλο Media is Killing Social Media, με ομιλήτρια την Saskia Jones (Data Strategy Director & Partner, BBH)αποτελεί μια αναλυτική προσέγγιση του τρόπου λειτουργίας των ψηφιακών εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης στις μέρες μας.

Jones Saskia Data Strategy Director & Partner, BBH

Η Saskia Jones ξεκίνησε την καριέρα της στο social and digital agency, Deep Focus London, μπαίνοντας κατευθείαν στα «βαθιά», παρέχοντας στρατηγικά insights και μετρήσεις για πελάτες όπως η Tesco Mobile, η Renault και η Sky.

Στην BBH, στην οποία βρίσκεται 5 χρόνια, έδωσε ώθηση στις social και digital data υπηρεσίες, αναπτύσσοντας ένα παγκοσμίως πρωτοποριακό εργαλείο για brand measurement. Επίσης, καθιέρωσε την αξιοποίηση των data και των insights σε όλα τα στάδια της δημιουργικής διαδικασίας, επηρεάζοντας καθοριστικά τις πιο αποτελεσματικές και πολυβραβευμένες δουλειές της BBH, όπως για την Tesco, τα KFC και τη Virgin Media.

Σχετικές ομιλίες