Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Τριανταφύλλου Καλλιόπη

Ψυχολόγος

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Καλλιόπη Τριανταφύλλου, Διδάκτωρ κλινικής ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Manchester, είναι επιστημονική συνεργάτις στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Αντιμετώπιση Εξαρτήσεων -Εξαρτησιολογία» της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), και ψυχολόγος στην Μονάδα Παιδιών και Εφήβων στο Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών (Ε.ΚΕ.Ψ.Υ.Ε.) Πειραιά.

Σπούδασε στο Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και κατόπιν στο Τμήμα Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Το 2003 ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (MSc) «Ψυχολογική Προσέγγιση της Υγείας» στο University of Leeds, Μ. Βρετανία, ενώ το 2012 έλαβε το διδακτορικό δίπλωμα (PhD) στην Κλινική Ψυχολογία στο University of Manchester, Μ. Βρετανία. Στο διδακτορικό της εστίασε στις συναισθηματικές δυσκολίες σε εφήβους, και ειδικότερα ασχολήθηκε με το πώς οι σκέψεις και οι αντιλήψεις των μητέρων για τα παιδιά τους σχετίζονται με τις σκέψεις και τα συναισθήματα των εφήβων. Έχει εκπαιδευτεί στην συστημική θεραπεία οικογένειας και ζεύγους του ΕΠΙΨΥ, σε συνεργασία με την Α’ Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Από το 2012 έως το 2020 υπήρξε επιστημονική συνεργάτις στην Πανεπιστημιακή Παιδοψυχιατρική Κλινική στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία». Κατά το διάστημα αυτό εργάστηκε ερευνητικά σε προληπτικές παρεμβάσεις για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, κλινικά και ως διδάσκουσα σε Μετεκπαιδευτικά Προγράμματα για επαγγελματίες ψυχικής υγείας, καθώς και στο ΠΜΣ «Ψυχική Υγεία και Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων» της Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ. Επίσης, από το 2016 διδάσκει στο ΠΜΣ «Εκπαιδευτική Ψυχολογία» στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου στην Κύπρο, και από το 2020 στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει επιστημονικές δημοσιεύσεις που εστιάζουν στην ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων και ειδικότερα στις συναισθηματικές δυσκολίες, στο μετατραυματικό στρες και στα προβλήματα συμπεριφοράς στον παιδικό και εφηβικό πληθυσμό.

ΟΜΙΛΙΕΣ