Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Παπαδάκης Σπύρος

ΠΕ.Κ.Ε.Σ Δυτικής Ελλάδας, ΕΑΠ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Σπύρος Παπαδάκης γεννήθηκε στα Χανιά της Κρήτης. Εργάζεται ως Συντονιστής
Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής (ΠΕ86) στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας &
Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας και περιοδικά με μερική απασχόληση ως διδάσκων
Καθηγητής-Σύμβουλος (ΣΕΠ) στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚυ), το Ελληνικό
Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) & Επιστημονικός Συνεργάτης στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας
Υπολογιστών & Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) «Διόφαντος».

Έχει διδακτορικό δίπλωμα στην Πληροφορική, μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εκπαίδευση
Ενηλίκων, και πτυχίο Μαθηματικών. Είναι συν-συγγραφέας δέκα (10) βιβλίων (μεταξύ
αυτών το βιβλίο Επιμόρφωσης Α’ Επιπέδου-Βασικές Δεξιότητες ΤΠΕ), τριών (3) κεφαλαίων
σε συλλογικούς τόμους στα Ελληνικά και δύο (2) κεφαλαίων σε διεθνείς τόμους στα
Αγγλικά. Έχει δημοσιεύσει περισσότερα από εκατό (120) άρθρα σε διεθνή και ελληνικά
επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, με περισσότερες από 180 ετεροαναφορές.

Έχει λάβει μέρος - διδάξει σε Ελληνικά, Ευρωπαϊκά και Διεθνή Ερευνητικά & Αναπτυξιακά
Προγράμματα και προγράμματα Εισαγωγής Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση και
Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ (Διεπιστημονική εκπαίδευση για τη Χρήση των Η/Υ στη
Β/θμια Εκπ/ση, TRENDS, ΟΔΥΣΣΕΑΣ, Ευρεία Επιμόρφωση, Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, eΟΜΟΓΕΝΕΙΑ, EPICT, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής, TICTC, REVIT, Α’ Επίπεδο
Επιμόρφωσης για Βασικές δεξιότητες ΤΠΕ, Β’ Επίπεδο για Αξιοποίηση ΤΠΕ στη διδασκαλία,
UMI-Sc-Ed).

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται -χωρίς να περιορίζονται- στην κατανόηση
και υποστήριξη της τεχνολογικά υποστηριζόμενης διδασκαλίας και πώς οι άνθρωποι
μαθαίνουν καλύτερα με την υποστήριξη της πληροφορικής. Ειδικότερα στα πεδίο της
εκπαιδευτικής τεχνολογίας με έμφαση σε εργαλεία σχεδιασμού μάθησης, στην εξ
αποστάσεως εκπαίδευση και εκπαίδευση ενηλίκων με έμφαση στην επιμόρφωση
εκπαιδευτικών. Αλληλεπιδραστικά Μεικτά Περιβάλλοντα Μάθησης με έμφαση στην
Ανεστραμμένη τάξη. Τεχνολογικά υποστηριζόμενης μεικτής μάθησης, Πανταχού παρών
υπολογισμός, Κινητή μάθηση και το Διαδίκτυο των Πραγμάτων.

Διετέλεσε Διευθυντής του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου (ΠΕΚ) Πάτρας,
Προϊστάμενος Προσωπικού του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) Διοικητικός
Υπεύθυνος του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Μεθοδολογίας του ΕΑΠ, Πρόεδρος
του Βαθμολογικού Κέντρου Πανελλαδικών Εξετάσεων, Πρόεδρος Ειδικού Εξεταστικού
Κέντρου Πανελλαδικών Εξετάσεων και Πρόεδρος του Παραρτήματος Πάτρας της Ελληνικής
Μαθηματικής Εταιρείας καθώς και μέλος επιτροπών του Π.Ι. και του ΙΕΠ για τον καθορισμό
ΩΠΣ και Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών μαθημάτων Γενικού & Επαγγελματικού
Λυκείου στην Πληροφορική.

ΟΜΙΛΙΕΣ