Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

It’s all about numbers

Πολίτη Μελίνα

15 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 11:04 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 612
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /
Ομιλητές
Πολίτη Μελίνα

Γλώσσα
Ελληνική

Ημερομηνία
15/09/2015

Διάρκεια
11:04

Εκδήλωση
4o Social Media World

Χώρος
Ξενοδοχείο Divani Caravel

Διοργάνωση
Infocom

Κατηγορία
Επικοινωνία, Πληροφορική

Ετικέτες
social media, μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το τέταρτο στη σειρά συνέδριο Social Media World τοποθετεί τον πελάτη στο κέντρο της θεματολογίας του αφού είναι εκείνος που καθορίζει -σε μεγάλο βαθμό- τις εξελίξεις στο χώρο των Social Media. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται συνεχώς, επενδύοντας τεράστια ποσά σε εξαγορές εταιρειών και νέες τεχνολογίες, έχοντας ως μοναδικό στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών.

Σήμερα, η κρίσιμη μάζα των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων έχει στρέψει την προσοχή της στην αύξηση του engagement με τους καταναλωτές και τη μετατροπή τους σε πελάτες. Με πιο απλά λόγια, προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν τη σχέση με τον καταναλωτή – πελάτη, αποκτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στο πορτοφόλι του.

Τα Social Media, που αποτελούν ιδανική πλατφόρμα αύξησης του engagement, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach. Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με τον καταναλωτή προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη.

Στόχος

Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.

Σε ποιους απευθύνεται

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας.

Τάσεις και Προκλήσεις

Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το χώρο των Social Media. Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιγράφουν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση έρευνας – επισκόπησης του κλάδου. Η ενότητα κλείνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα αναφορικά με τα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).

3η Ενότητα: Audience, Engagement & Experience

Η τρίτη ενότητα ασχολείται με μεθόδους και στρατηγικές που προσελκύουν και δημιουργούν κοινό, αυξάνουν το engagement και προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες. Η ενότητα προσπαθεί να δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα όπως πως εντοπίζω το κοινό μου, τι είναι το reputation management, πως δημιουργώ και παραδίδω προσωποποιημένες εμπειρίες -αλλά και διαφημίσεις- πελάτη, πως επιτυγχάνεται η βέλτιστη αξιοποίηση των B2B social πλατφόρμων και ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορώ να εμψυχώσω τους εργαζόμενους και να αυξήσω το engagement.

Πολίτη Μελίνα Freelance Digital Marketing Professional
Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει ασχοληθεί ενεργά με τη σύνδεση brands και κοινού μέσω χρήσης πολλών μέσων και εργαλείων και στον προσδιορισμό τάσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Social Media Marketing Strategy: Tools and Techniques», που δημοσιεύθηκε από τον εκδοτικό οίκο LAP LAMBERT. Το βιβλίο αυτό έχει στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις όλων των ειδών να αξιοποιήσουν τα οφέλη του social web.

Σχετικές ομιλίες