Bodossaki Lectures on Demand

Από την πληροφορία στην παραγωγή γνώσης και στη δημιουργία σοφίας. Μία σύγχρονη διδακτική προσέγγιση με οδηγό τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Κωλέτσου Ευτυχία

9 Οκτωβρίου 2011

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 16:38 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 3258
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /

Μέσα από την εμπειρία, τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους, ως εκπαιδευτικών Πληροφορικής, και παρακινούμενοι από τη σπουδαιότητα αναγνώρισης των αναγκών των μαθητών τους, η Ευτυχία Κωλέτσου και ο συνεργάτης της Εμμανουήλ Κυριακάκης κατέληξαν σε προτάσεις για μία σύγχρονη διδακτική προσέγγιση. Εισηγούνται την παρουσία ψηφιακής τεχνολογίας μέσα στην τάξη, τη συμμετοχή των μαθητών στον τρόπο που θα μαθαίνουν και μία διαφορετική προσέγγιση των εκπαιδευτικών στον τρόπο διδασκαλίας. Δεδομένης μίας αξιόλογης υλικοτεχνικής υποδομής, προϋπόθεση για την εφαρμογή της προσέγγισής τους είναι η ένταξη δύο νέων προσώπων-κλειδιών στην εκπαιδευτική βαθμίδα, του μέντορα και του τεχνογνώστη. Η αποδοχή από πλευράς των εκπαιδευτικών της διά βίου μάθησης και η επέκτασή της στους γονείς των μαθητών, θα δώσει τη δυνατότητα ώστε να συμπορεύονται με τη γενιά του Διαδικτύου στην ψηφιακή εποχή.

Κωλέτσου Ευτυχία Εκπαιδευτικός Πληροφορικής

Η Ευτυχία Κωλέτσου γενήθηκε στην Άρτα το 1983. Το 2005 αποφοίτησε από το Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Κατά τη χρονική περίοδο 08/2007-02/2008 εργάστηκε ως μέλος της ερευνητικής ομάδας OSIRIS στο TIMC-IMAG στη Grenoble της Γαλλίας. Το διάστημα 09/2009-06/2010 υπήρξε μέλος του Distributed Management of Data Laboratory (DMOD) του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ενώ τον Ιούνιο του 2010 αποφοίτησε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του ιδίου τμήματος. Κατά το τρέχον ακαδημαϊκό έτος (2011-2012) έχει ξεκινήσει συνεργασία με το εργαστήριο Earth Lab του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Έχει εργαστεί για 5 ακαδημαϊκά εξάμηνα στο Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και για 2 ακαδημαϊκά εξάμηνα στο Τμήμα Λογιστικής του ΑΤΕΙ Ηπείρου, ως Εργαστηριακός Συνεργάτης, καθώς και σε δομές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάμιας εκπαίδευσης, Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων κ.ά.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα κινούνται στους χώρους των συστημάτων σύστασης και εξατομίκευσης, και των εικονικών συνεργατικών περιβαλλόντων.

Προσωπική Ιστοσελίδα της Ευτυχίας Κωλέτσου

1. Buckingham D., Willett R. (2006), Digital Generations: Children, Young People, and the New Media. Lawrence Erlbaum Associates

2. Frey, K. (1986), The project method, Thessaloniki, Kyriakidis. (in Greek)

3. Hendricks, J. A. (2004, January 20). The Netgeneration: The Internet as classroom and community. Current Issues in Education [On-line]

4. Mabrito M., Medley R. (2008), Why Professor Johnny Can't Read: Understanding the Net Generation's Texts, Innovate: journal of online education, Vol. 4, Issue 6

5. Nandini G. (2005), Partial Privatization and Firm Performance, The Journal of Finance, Vol. LX, No. 2, 987-1015

6. Oblinger D. G., Oblinger J. L. (2005), Educating the Net Generation. Washington, D.C.: Educause.

7. Pagels H. R. (1988), The dreams of reason: The computer and the rise of the sciences of complexity, Simon and Schuster

8. Presky M. (2001a), Digital natives, digital immigrants, From On the Horizon, MCB University Press, Vol. 9 No. 5

9. Presky M. (2001b), Digital natives, digital immigrants, Part II: Do they really think differently? From On the Horizon, MCB University Press, Vol. 9 No. 6

10. Prensky M. (2006), Don’t bother me Mom-I'm learning. Minneapolis: Paragon House Publishers

11. Tapscott D. (1998), Growing up digital: The rise of the net generation, McGraw-Hill, New York

12. Μπαμπινιώτης Γ. (2005), Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Β΄ Έκδοση- Β' Ανατύπωση, Κέντρο Λεξικολογίας Ε.Π.Ε., σ. 1628

Σχετικές ομιλίες