Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Building your Brand with Reach & Frequency

Καζάνης Παναγιώτης

15 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 13:10 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 665
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /
Ομιλητές
Καζάνης Παναγιώτης

Γλώσσα
Ελληνική

Ημερομηνία
15/09/2015

Διάρκεια
13:10

Εκδήλωση
4o Social Media World

Χώρος
Ξενοδοχείο Divani Caravel

Διοργάνωση
Infocom

Κατηγορία
Επικοινωνία, Πληροφορική

Ετικέτες
social media, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, brand, branding

Το τέταρτο στη σειρά συνέδριο Social Media World τοποθετεί τον πελάτη στο κέντρο της θεματολογίας του αφού είναι εκείνος που καθορίζει -σε μεγάλο βαθμό- τις εξελίξεις στο χώρο των Social Media. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται συνεχώς, επενδύοντας τεράστια ποσά σε εξαγορές εταιρειών και νέες τεχνολογίες, έχοντας ως μοναδικό στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών.

Σήμερα, η κρίσιμη μάζα των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων έχει στρέψει την προσοχή της στην αύξηση του engagement με τους καταναλωτές και τη μετατροπή τους σε πελάτες. Με πιο απλά λόγια, προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν τη σχέση με τον καταναλωτή – πελάτη, αποκτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στο πορτοφόλι του.

Τα Social Media, που αποτελούν ιδανική πλατφόρμα αύξησης του engagement, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach. Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με τον καταναλωτή προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη.

Στόχος

Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.

Σε ποιους απευθύνεται

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας.

Τάσεις και Προκλήσεις

Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το χώρο των Social Media. Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιγράφουν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση έρευνας – επισκόπησης του κλάδου. Η ενότητα κλείνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα αναφορικά με τα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).

1η Ενότητα: Social Media Advanced Strategies / Social Platforms

Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές, καθώς και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να εξελιχθούν στο χώρο των Social Media το επόμενο μεσοπρόθεσμο διάστημα. Η ενότητα αναλύει θέματα όπως: πως μπορεί μία εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει ή/και να αυξήσει το engagement των Millennials, τα εργαλεία που απευθύνονται αποκλειστικά σε marketers, tips και χρήσιμα tricks για τη βέλτιστη αξιοποίηση των social media campaigns, παρουσίαση δοκιμασμένων και επιτυχημένων campaigns σε διαφορετικές πλατφόρμες, καθώς και τα μικρά αλλά σταθερά βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να είναι ομαλή η μετάβαση προς το social commerce.

Καζάνης Παναγιώτης Managing Director, Baas

Άνθρωπος με απόλυτα τετραγωνισμένη λογική. Aναλύει τα πάντα. 20 χρόνια πληροφορικάριος, έχει περάσει από θέσεις IT Management κολοσσών όπως η L’Oreal και η Microsoft.

Μερικά από τα επιτεύγματά του: ‘έστησε’ μηχανογραφικά μια ασφαλιστική εταιρεία, καθιέρωσε το CRM στη L’Oreal Hellas, εγκατέστησε ευέλικτα SAP συστήματα στα Βαλκάνια, ανέλαβε τη μηχανογραφική υποστήριξη μεγάλων ελληνικών τραπεζών και συντέλεσε στη δημιουργία από το μηδέν του πιο σύγχρονου κέντρου Logistics στην Ελλάδα. Όμως, ως ανήσυχο πνεύμα, γηράσκει αεί διδασκόμενος κι έτσι γεννήθηκε η BaaS! Ειδικότητά του, να μετουσιώνει τo know-how του σε ευκαιρίες πώλησης για τους πελάτες.

Σχετικές ομιλίες