Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Μποβολή Άννα

Λογοθεραπεύτρια, Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Άννα Μποβολή είναι Λογοθεραπεύτρια και εργάζεται στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης. Πραγματοποίησε σπουδές λογοθεραπείας στο Παν/μιο Exeter της Αγγλίας όπου και ολοκλήρωσε τις βασικές  σπουδές σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο. Γυρίζοντας στη Ελλάδα το 1998 άρχισε να εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια και σταδιακά οργάνωσε το Κέντρο λογοθεραπείας, επιθυμώντας να συγκροτήσει μια ομάδα ειδικών που με αγάπη και αφοσίωση θα προσπαθούν για την ανάπτυξη της επικοινωνίας των ατόμων που παρουσιάζουν δυσκολίες.

Συνέχισε τις Μεταπτυχιακές της σπουδές στο Παν/μιο Manchester της Αγγλίας με θέμα τις Μαθησιακές δυσκολίες και Πολυαισθητηριακές Αναπηρίες. Επιπλέον, ανέπτυξε ερευνητική δραστηριότητα στην διγλωσσία, τραυλισμό και στον αυτισμό παιδιών και εφήβων.  Παράλληλα υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης στο Τμήμα Λογοθεραπείας στο ΤΕΙ Πατρών. Το ίδιο διάστημα συνεργάσθηκε με συλλόγους γονέων της πόλης σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία και Παιδικούς Σταθμούς. Συμμετείχε στη επιμόρφωση εκπ/κων για τις μαθησιακές δυσκολίες, τις δυσκολίες Επικοινωνίας και λόγου-ομιλίας  στην προσχολική και σχολική ηλικία. Έχοντας ως κατεύθυνση την υποστήριξη παιδιών και εφήβων στην εκπαίδευση, όπου και διορίστηκε, εργάστηκε στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση -ΕΕΕΕΚ Σερρών, στο ΚΕΔΔΥ Πιερίας και τώρα στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης.

Έχοντας ειδικό ενδιαφέρον στη διάγνωση και αντιμετώπιση Δυσκολιών Επικοινωνίας και Λόγου (γραπτού και προφορικού), όπου στα πλαίσια αυτά ανακοίνωσε εργασίες σε Παγκόσμια συνέδρια με θέμα: «Ειδική αγωγή και μαθησιακές δυσκολίες», «Παιχνίδι και Επικοινωνία», «Ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε κανονικό σχολείο», «Η επίδραση της πολυεπιστημονικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη προεπαγγελματικών δεξιοτήτων στους μαθητές με αναπηρία», «Διδακτική και Λογοθεραπευτική παρέμβαση εφήβων με τραυλισμό», «Οι παιδαγωγικές αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για μαθητές με τραυλισμό», «Η κοινωνική ένταξη και η επαγγελματική αποκατάσταση εφήβων με αυτισμό», «Τέχνη και γλωσσική ανάπτυξη: Μία μελέτη περίπτωσης διδακτικής και λογοθεραπευτικής  προσέγγισης μέσω της τέχνης μαθήτριας με επιλεκτική αλαλία (Ε.Α.)»,

Τέλος, είναι ενεργό μέλος  του διεθνή συλλόγου Λογοθεραπευτών.

ΟΜΙΛΙΕΣ