• Ομιλητής/τρια: Balme Christopher

    Καθηγητής Θεατρικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου και Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Θεατρικής Έρευνας
     
    Ο Christopher B. Balme είναι καθηγητής του τμήματος θεατρικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου και πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Θεατρικών Ερευνών. Γεννήθηκε και σπούδασε στη Νέα Ζηλανδία και αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Οτέιγκο. Από το 1985 ζει και εργάζεται στη Γερμανία με θέσεις στα πανεπιστήμια του Βύρτσμπουργκ, του Μονάχου και του Μάιντς. Από το 2004 έως το 2006 o ΚρίστοφερΜπαλμ ήταν καθηγητής του τμήματος θεατρικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ. Σταβιβλίατουπεριλαμβάνονταιτα: Theatrical syncretism and postcolonial drama (Oxford, 1999), Pacific Performances: Theatricality and Cross-Cultural Encounter in the South Seas (Palgrave Macmillan, 2007), The Cambridge Introduction to Theatre Studies (Cambridge University Press, 2008) καιThe theatrical public sphere (Cambridge University Press, 2014). Στο επίκεντρο των ερευνητικών του ενδιαφερόντων είναι η κληρονομιά του μοντερνισμού στην παγκοσμιοποίηση των τεχνών, το θέατρο και ο δημόσιος χώρος και η σχέση των μέσων με την περφόρμανς. Στα ελληνικά έχει εκδοθεί το βιβλίο του Εισαγωγή στις θεατρικές σπουδές από τις εκδόσεις Πλέθρον (2012).

    Christopher Balme currently holds the chair in theatre studies at the University of Munich and is president of the International Federation for Theatre Research. He was born and educated in New Zealand where he graduated from the University of Otago. He has lived and worked in Germany since 1985 with positions at the universities of Würzburg, Munich and Mainz. From 2004 to 2006 he held the chair in theatre studies at the University of Amsterdam. Recent publications include Decolonizing the Stage: Theatrical syncretism and postcolonial drama, (Oxford, 1999), Pacific Performances: Theatricality and Cross-Cultural Encounter in the South Seas (Palgrave Macmillan, 2007), The Cambridge Introduction to Theatre Studies (Cambridge University Press, 2008) and The theatrical public sphere (Cambridge University Press, 2014). His current research interests focus on the legacy of modernism in the globalization of the arts; theatre and the public sphere; the relationship between media and performance.