• Ομιλητής/τρια: Μπράτιτσης Θαρρενός

    Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας - Διευθυντής Εργαστηρίου Δημιουργικότητας, Καινοτομίας και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση
     
    Ο Θ Μπράτιτσης είναι Λέκτορας της «Πληροφορικής με έμφαση στην Ανάπτυξη Εκπιαδευτικού Λογισμικού» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Διδάσκει ή έχει διδάξει μαθήματα Εφαρμογών των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, Ανάπτυξης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Ειδικών εφαρμογών αξιοποίησης των ΤΠΕ, Διδακτικής της Πληροφορικής, Ευέλικτης κι εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στο Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΤΕΠΑΕΣ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
     
    Έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 80 ερευνητικές εργασίες σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά, πρακτικά διεθνών και ελληνικών συνεδρίων, όλα με τυφλό σύστημα κρίσης εργασιών. Μέχρι τον Αύγουστο του 2013, υπάρχουν 179 καταγεγραμμένες ετεροαναφορές στο έργο του.
    Είναι μέλος 8 επιστημονικών ενώσεων, ενώ έχει συμμετάσχει στην επιστημονική επιτροπή περισσοτέρων από 70 εθνικών και διεθνών συνεδρίων, επιστημονικών περιοδικών και συλλογικών τόμων.
     
    Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται θέματα όπως:
    Διδακτική των ΤΠΕ και εφαρμογές τους στην Εκπαίδευση
    Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη Μάθηση
    Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
    Ενσωμάτωση και χρήση του Διαδικτύου και των διαφόρων υπηρεσιών του στην Εκπαιδευτική Πραγματικότητα
    Ψηφιακή Αφήγηση
    Εκπαιδευτική Ρομποτική
    Καινοτομία στην Εκπαίδευση
    Συνεργατική Μάθηση
    Ειδικά θέματα Συνεργατικής και Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Μάθησης (Ανάλυση Αλληλεπιδράσεων)
    Ευέλικτη και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
    Εκπαιδευτική Πολιτική και Σχεδιασμός
    Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση
    Δημιουργική και Κριτική Σκέψη
     
    Είναι επιστημονικός υπεύθυνος για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στο ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα T-story (http://www.tstory.eu/), με αντικείμενο τη διδασκαλία της ψηφιακής αφήγησης μέσα από την ψηφιακή αφήγηση.
     
     

ΟΜΙΛΙΕΣ