Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ "Δημόκριτος" - Θερινό Σχολείο 2015

Φανουράκης Γιώργος

6 Ιουλίου 2015

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 00:14:58 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 1051
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /
Ομιλητές
Φανουράκης Γιώργος

Γλώσσα
Ελληνική

Ημερομηνία
06/07/2015

Διάρκεια
00:14:58

Εκδήλωση
50ο Θερινό Σχολείο του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος

Χώρος
ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος

Διοργάνωση
Ε.Κ.Ε.Φ.Ε Δημόκριτος

Κατηγορία
Εκπαίδευση

Ετικέτες
Θερινό Σχολείο 2015

Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών “Δημόκριτος”, συνεχίζοντας μία μακρά παράδοση, διοργάνωσε από τις 6 έως τις 17 Ιουλίου 2015 το 50ο Θερινό Σχολείο προσανατολισμού και ενημέρωσης, που απευθύνεται σε πτυχιούχους και τελειόφοιτους ΑΕΙ/ΤΕΙ.

Οι διαλέξεις του Θερινού Σχολείου κάλυψαν τις παρακάτω θεματικές περιοχές:

  • Περιβάλλον – Ενέργεια – Ασφάλεια
  • Προηγμένα Υλικά, Μικρο – Νανοτεχνολογία & Διατάξεις
  • Βασική Έρευνα στις Φυσικές Επιστήμες
  • Τεχνολογίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
  • Επιστήμες Ζωής
  • Νέες Τεχνολογίες και Πολιτιστική Κληρονομιά

Οι διαλέξεις του Θερινού Σχολείου  πραγματοποιήθηκαν από διακεκριμένους επιστήμονες από Ερευνητικά Κέντρα και Πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού  και του ΕΚΕΦΕ ''Δ''.

Φανουράκης Γιώργος Ομότιμος Ερευνητής, Ινστιτούτο Πυρηνικής και Σωματιδιακής Φυσικής, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος

Ο Δρ Γ. Κ. Φανουράκης είναι Ομότιμος Ερευνητής στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος». Εργάστηκε ως Διευθυντής Ερευνών στη Σωματιδιακή Φυσική, στο Ινστιτούτο Πυρηνικής και Σωματιδιακής Φυσικής του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος», ερευνητής και καθηγητής ή διδάσκων σε Πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ελλάδας και συνεισέφερε σε πειράματα σε επιταχυντές στην Αμερική και στην Ευρώπη. Έχει διατελέσει επί σειρά ετών Αναπληρωτής Διευθυντής του Ινστιτούτου Πυρηνικής και Σωματιδιακής Φυσικής, πρόεδρος και μέλος του Επιστημονικού Γνωμοδοτικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου και Υπεύθυνος Εκπαίδευσης του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος». Παράλληλα με την έρευνα και τη διδασκαλία ασχολείται και με μεθοδολογίες μετάδοσης της Νέας Γνώσης στη Μέση Εκπαίδευση ως επίσης και με την εκλαΐκευση και διάδοση της Επιστήμης στο ευρύ κοινό.

Σχετικές ομιλίες