Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Εμπειρία από την αξιοποίηση του Lams στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο γυμνάσιο

Χατζηιωαννίδης Κωνσταντίνος Χ.

9 Οκτωβρίου 2011

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 19:40 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 3204
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /

Η ομιλία αυτή παρουσιάζεται από τον Κωνστάντίνο Χατζηιωαννίδη αλλά η εργασία πραγματοποιήθηκε από ομάδα στην οποία συμμετείχαν άλλοι δύο συνεργάτες. Πρόκειται για τον http://users.sch.gr/papadakis/">Δρ. Σπύρο Παπαδάκη, ο οποίος εργάζεται ως  εκπαιδευτικός πληροφορικής και είναι καθηγητής – σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) και επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (ΙΤΥΕ - Διόφαντος). και την http://blogs.sch.gr/gariou/">Αγγελική Γαριού, η οποία είναι βιολόγος, με διδακτορικό στη Γενετική και μεταπτυχιακή επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η εργασία αφορά την εμπειρία της ομάδας από την εθελοντική ενδοσχολική επιμόρφωση και τα πρώτα στάδια της εφαρμογής ψηφιακών μαθημάτων LAMS στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, στο Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου της Πάτρας το σχολικό έτος 2010-2011. Ειδικότερα παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης του LAMS στη διδασκαλία της Χημείας και της Βιολογίας στη Β’ και στη Γ’ Γυμνασίου. Ο κύριος στόχος της εν λόγω μελέτης είναι η καταρχήν διερεύνηση της επίδρασης μιας κατάλληλα σχεδιασμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης για αξιοποίηση της ηλεκτρονικής μάθησης υποστηριζόμενης από ένα Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων στις απόψεις των μαθητών απέναντι στα ψηφιακά μαθήματα.

Από την έρευνα προέκυψε ότι υπάρχουν σημαντικές ενδείξεις ότι από τα ψηφιακά μαθήματα επωφελούνται οι μαθητές οι οποίο και στην πλειοψηφία τους ζητούν την αξιοποίηση τους και σε άλλα μαθήματα.


Χατζηιωαννίδης Κωνσταντίνος Χ. Εκπαιδευτικός, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πάτρας

Ο Κωνσταντίνος Χατζηιωαννίδης γεννήθηκε στην Δράμα. Το 1979 πήρε το πτυχίο Χημείας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το 1998 απέκτησε το διδακτορικό του δίπλωμα στο Πανεπιστήμιο Πατρών στο Τμήμα Χημείας. Είναι εκπαιδευτικός στο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πάτρας, ΕΚΦΕ Πάτρας

Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή ερευνητικών δραστηριοτήτων στη διδασκαλία των Φυσικών επιστημών με χρήση του πραγματικού εργαστηρίου και των νέων τεχνολογιών. Επίσης ασχολείται με την εφαρμογή μεθόδων εξ αποστάσεως διδασκαλίας με χρήση ψηφιακών πλατφορμών (Lams, Moodle, κ.λ.π.) καθώς και με την ανάπτυξη και εφαρμογή ψηφιακών μαθημάτων. Έχει παρουσιάσει εργασίες του σε πολλά συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά.

Σχετικές ομιλίες