ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΜΙΛΙΑΣ

 

Τίτλος:

Ασύγχρονες Ψηφιακές Συζητήσεις. Ένα παραμελημένο εκπαιδευτικό εργαλείο
 

Ομιλητής:

Κεσσανίδης Στέλιος
 

Γλώσσα:

Ελληνική
 

Ημερομηνία:

08/10/2011
 

Διάρκεια:

09:53
 

Εκδήλωση:

Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
 

Διοργανωτής:

Ελληνική Εταιρία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ), Ιόνιο Πανεπιστήμιο - Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς - Τμήμα Πληροφορικής
 

Χώρος:

Πανεπιστήμιο Πειραιώς
 

Κατηγορίες:

Πληροφορική , Εκπαίδευση
 

Ετικέτες

συνδυαστική μάθηση , διδασκαλία εξ αποστάσεως , ασύγχρονες ψηφιακές συζητήσεις , διαδικτυακό forum
 
 
 
Η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει τη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία αν χρησιμοποιηθεί κατάλληλα. Μια μορφή τεχνολογίας στην οποία η εκπαιδευτική κοινότητα έχει δώσει δυσανάλογα μικρή σημασία είναι οι χώροι ασύγχρονων διαδικτυακών συζητήσεων. Τα δικτυακά forums (fora) είναι επίσης γνωστά σαν discussion boards ή message boards. Οι χώροι αυτοί επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν, να ανταλλάσσουν ιδέες, απόψεις και υλικό που σχετίζεται με ένα θέμα και το οποίο -με τη σειρά του- σχετίζεται με τη θεματική περιοχή του δικτυακού τόπου. Εξετάζουμε τις εκπαιδευτικές - παιδαγωγικές δυνατότητες των forums καθώς και τα χαρακτηριστικά ενός καλού διαδικτυακού forum.
 
  • Τεχνολόγος - Ηλεκτρονικός Μηχανικός
    Ο Στέλιος Κεσσανίδης είναι εκπαιδευτικός και σύμβουλος εκπαίδευσης με ειδίκευση στα πολυμέσα, τις ΤΠΕ και την εξ αποστάσεως διδασκαλία.
     
    Έχει δίπλωμα ηλεκτρονικού μηχανικού, μεταπτυχιακό στη διοίκηση επιχειρήσεων και μεταπτυχιακό στην ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
     
    Είναι υποψήφιος διδάκτωρ στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, του Πανεπιστημίου Πατρών, με θέμα έρευνας την «Εξ αποστάσεως επαυξημένη πραγματικότητα με χρήση ΤΠΕ σε φυσικό περιβάλλον».
     
    Είναι μέλος πολλών ελληνικών και διεθνών επιστημονικών ενώσεων, σύμβουλος της «World Association of Technology Teachers» και πρεσβευτής της Ελλάδας στον οργανισμό Scientix.
     
    Έχει περισσότερες από 80 δημοσιεύσεις σε συνέδρια, περιοδικά και συλλογικούς τόμους.
     
    Μετά από μακρά καριέρα ως τεχνικός διευθυντής σε γνωστές εταιρείες όπως η SAMSUNG, ασχολήθηκε με το εκπαιδευτικό λογισμικό και την εκπαίδευση τα τελευταία 20 χρόνια.
     
    Έχει δημιουργήσει δεκάδες εκπαιδευτικά προγράμματα μεταξύ των οποίων τη Γεννάδειο Εγκυκλοπαίδεια (βραβείο Moebius) και ήταν υπεύθυνος ανάπτυξης του λογισμικού φυσικής, χημείας, φυσικής αγωγής και θρησκευτικών γυμνασίου, στα πλαίσια την παραγωγής υποστηρικτικού υλικού από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
     
    Έχει συμμετάσχει είτε σαν εταίρος είτε σαν διαχειριστής σε πολλά ερευνητικά ευρωπαϊκά προγράμματα, όπως για παράδειγμα το MetaBOOK μια πολύ έγκαιρη προσπάθεια για δημιουργία ηλεκτρονικών μετα-βιβλίων σε φορητά Tablet PC ή το Math Write για την εκμάθηση μαθηματικών (ή και άλλων μαθημάτων), με υπολογιστές που διαθέτουν οθόνες αφής, χωρίς τη χρήση πληκτρολογίου ή ποντικιού.